Kult X

JEDNOTLIVÉ SÉRIE AKT X
1. | 2. | 3. | 4. | 5. | 6. | 7. | 8. | 9. | 10. | 11.

David Duchovny se rozešel se svou manželkou

To, z čeho jsem si na začátku roku dělal legraci, se vyplnilo. Naštěstí zatím jen částečně. Dosud jeden z nejvěrnějších manželských párů Hollywoodu, David Duchovny a Téa Leoniová, ohlásil rozchod. Oba herci prý žijí v odluce již delší dobu, podle neoficiálních zpráv kvůli svým dvěma dětem – Madelaine a Kydovi. Tuto zprávu jako první přinesl magazín People, následovaný servery jako etonline.com, usmagazine.com a dailymail.co.uk. Podle článku, který na serveru people.com vyšel před několika okamžiky, zůstávají David Duchovny a jeho žena Téa Leoniová přáteli. Alespoň to potvrdil zdroj z jejich sousedství v New York City, kam se pár před několika měsíci přestěhoval.

david_tea_intim.jpg

David Duchovny na začátku měsíce opustil léčebnu, kde se léčil ze závislosti na sexu. V sobotu 4. října 2008 se ještě s Téou objevil na Českém pouličním festivalu v New Yorku. Na serveru duchovny.net si také můžete poslechnout jedno z mála prohlášení, které herec učinil po opuštění specializované kliniky. David a Téa jsou manželi od 6. května 1997, takže držme palce, ať vše dopadne pro ně i pro jejich děti co možná nejlépe.

Tento článek byl zveřejněn 16.10.2008 v 12:00 v kategorii David Duchovny.

Komentáře: 34

  1. kultx napsal(a) 16.10.2008 v 13:05

    Marku, seš na řadě!!! Muahahahhahaha

    [pokračuje šílený ďábelský smích]

  2. KayTee napsal(a) 16.10.2008 v 13:16

    Čéče..tos mi vzal z pusy :-)

  3. kultx napsal(a) 16.10.2008 v 13:17

    KayTee: Že jo… :))

    Pochop, já to ale myslím opravdu jen dobře… Chci, aby Gillian přívítala své třetí dítě s jeho skutečným otcem… ;-)

  4. Marie napsal(a) 16.10.2008 v 13:22

    jj rano to bylo v Anglickym deniku Daily Mail ja cumela jak blazen,kdyz jsem to cetla

  5. phoenix24 napsal(a) 16.10.2008 v 13:23

    A teď ještě Gill vyklopí, že to třetí dítě nění Markovo, ale Davida a myslím, že o vzrušené debaty máme postaráno:-)

  6. jarka2202 napsal(a) 16.10.2008 v 13:26

    phoenix24: Tak to máš pravdu, ale ani bych se nedivila, vždyť se znají několik let a jak se říká: Přátelství mezi mužem a ženou neexistuje :-)

  7. xloverin napsal(a) 16.10.2008 v 13:41

    Vase reakcie su pre mna uplne nepochopitelne. Esteze clanok sa nesie v normalnom duchu, ale pokazil si si to u mna tym komentarom kultx.

  8. kultx napsal(a) 16.10.2008 v 13:45

    xloverin: Článek je samozřejmě oficiální stanovisko, v komentářích to přeci jen nemyslím vždy vážně (což jsem doufal, že z celkového vyznění komentáře bude znát).

    Jinak, nikdo naštěstí neumřel, takže to ještě dopadlo docela dobře. A jak vidíš, dělám si „legraci“ jen z dospělých – nejvíce na tom všem je mi líto dětí, které za nic nemohou, ale pochopitelně to všechno nejvíc odnesou.

  9. xloverin napsal(a) 16.10.2008 v 13:51

    Aj ja sa ospravedlnujem, ale vsetky reakcie z tohto fora sa zamieriavaju takto. Len dufam, pre vase vlastne dobro,ze vsetci zartujete. (Hoci aj zartovat na temu niekoho utrpenia je dost … no kaslem na to.)

  10. luca napsal(a) 16.10.2008 v 13:51

    Tak David leze Tée do mobilu? Hm, zajímavé… To jsem zvědavá, jak to dopadne. :-)) Každopádně už chápu tu jeho závislost, jestli spolu nežijí delší dobu.

  11. phoenix24 napsal(a) 16.10.2008 v 14:21

    Xloverin: promiň, ale nechápu Tvé stanovisko. Je to celkem šokující zpráva po tom všem, jak se David a Tea prezentovali. A nezbývá nám než ,,nesmyslně a nepochopitelně" žertovat. Není to příjemná věc a myslím, že všichni místní komentátoři si taky nějaký ten rozchod prožili, a jsou to natolik inteligentní lidé, že si prostě trochu zafantazírují, vzhledem k několika souvislostem – dávný románek Gill a Davida, nedávné natáčení XF 2, těhotenství Gill:-) Ty komentáře se přece nikoho nedotýkají, ani nikoho nedegradují, neponižují, tak proč z toho dělat tragédii? Život jde dál. Oba jsou alespoň natolik chytří, že se nensnaží nijak veřejně osočovat a handrkovat o děti.

    A KultX rulezzzzzzzzzzzzz­zzzzzzz!!!!!!!!!!!!!!!!:-)

  12. mona lisa napsal(a) 16.10.2008 v 14:22

    Viem, ze mnohi nebudete so mnou suhlasit – ale DD a GA ako milenecky par – blbost. Vobec sa k sebe nehodia.Myslim to vazne. Film je film (som velky shipper), ale realita je uplne ina. Aj pocas nakrucania serialu si v sukromi nemohli prist na slovo. Tak zabudnime konecne na to, ze jej dieta je Davidovo – Mark ma zrejme nieco, co GA pritahuje (hoci podla mna je šeredny, ale mozno mam zly vkus).
    Xult-X: Nemyslim, ze Davidovo manzelstvo s Teou je jedno z najvernejsich, je viac lepsich prikladov – napr. Paul Newman, P. Schwayze, J. Travolta…Ale skoda, ze to Davidovi nevyslo, lenze zit v LA nie je asi najlepsie pre manzelstvo.

  13. xloverin napsal(a) 16.10.2008 v 14:25

    phoenix: ja dufam v to iste, bohuzial ale existuje skupinka ludi co si hovoria snoggers a myslia vazne presne toto o com sa tu zartuje. Preto som sa este aj na fore pytala, ci je to sranda alebo uplne vazne, lebo naozaj neviem co si mam mysliet. Ano, asi to beriem prilis vazne, ale boli pre mna tak trochu vzorom a velmi som Davidovi stastne manzelstvo priala.

  14. kultx napsal(a) 16.10.2008 v 14:31

    mona lisa: „Aj pocas nakrucania serialu si v sukromi nemohli prist na slovo..“
    Tak tohle už je přeci jen nějakých deset let a kdo ví jak moc to nafouknul bulvár. Myslím, že docela dost :)

    „Kult-X: Nemyslim, ze Davidovo manzelstvo s Teou je jedno z najvernejsich…“
    Tak tohle už je dosti, ale opravdu dosti subjektivní názor. Já tedy za těch 10 let neslyšel o vážnějším problému mezi nimi. Jasně, třeba nějaký problém v minulosti utajili, ale to na celkovém názoru na jejich vztah nic nemění. Pořád mi přišli dost věrní, ačkoliv realita může bejt jiná (ale to může bejt i u Schwayzeho či Travolty).

  15. LadyX napsal(a) 16.10.2008 v 14:48

    Stejně by mě zajímalo, co se tak mohlo stát ..

    Je mi to líto z toho pohledu, že i když (teď mluvím obecně, nejen o TL/DD) se obě strany na rozchodu „dohodnou“ a probíhá to „v klidu“.. tak to vždycky bolí.. a přece jen, 11 let je docela dost.. pořád tomu nemůžu uvěřit, myslela jsem, že jsou spolu fakt šťsatní.. i když jsem (asi jako většina z nás) měla informace jen z médií apod. ..

  16. monkax napsal(a) 16.10.2008 v 15:31

    můj přítel vždycky říkal, že to je fakt štastný pár, že o nich nikdy nic nebylo slyšet-žádné drby. 11.let s polu, to je pořádný kus života který se nedá smazat. Je mi líto jejich dětí.

    Taky by mě zajímalo, co se přihodilo…ale říkala jsem si proč je na premieře David bez Tei a dost se drží u Gillian.

  17. Mathesar napsal(a) 16.10.2008 v 17:37

    No samozřejmě bych lhal, kdybych řekl, že mě to nepřekvapilo, ale zase na druhou stranu to chápu.. Vždyt jenom u nás je poloviční rozvodovost lidí a to se týká lidí, co mají normální možnosti.. David není normální, ale bohatý, pohledný muž v ,,krizi středního věku´´, který žije v LA a točí seriál, který je jaký je:D to prostě se z toho dá něco usoudit… vždyt již dříve se spekulovalo, že Tea mu případné nevěry ,,toleruje´´ apod. co se týče té léčebny, tak je to vyvrcholení, kdyby neměli děti, tak jsou podle mě už od sebe dlouho.. a co se týče toho s G, tak to je podle mne těžké říct, na jednu stranu se říkalo, že si moc osobně nerozuměli, ale na druhou stranu je x momentů(včetně vášnivého polibku známého) kdy to vypadá zase celkem naopak…podle mě ví jenom oni dva, jak to mezi nimi opravdu je…Každopádně tedy co se týče Akt x okolo je poslední rok velice akční.. vydání dvdček, druhý film.. ted tady tohle… fakt akční

  18. luca napsal(a) 16.10.2008 v 17:42

    Děti to přežijou, nebojte se, sama to znám ze zkušenosti. Jedna teta se rozvedla po 16 letech, v klidu, bez hysterických scén, a bylo to pro mé bratránky daleko lepší, než aby to doma všemožně lepili a pak na sebe se strejčkem v krizových chvílích řvali a hádali se jako psi nebo spolu naopak nemluvili vůbec (taky znám z příbuzenstva). Výsledek je takový, že bratranci jsou v pohodě a dodnes mají k oběma rodičům dobrý vztah, zato sestřenky z druhé strany si užily svoje a podle toho to v dospělosti vypadá. Vždycky záleží na těch dospělých, jak se dokážou domluvit. Podle toho, co jsem četla, soudím, že mají TL/DD rozumu dost na to, aby to děti negativně nepoznamenalo.

    Btw, taky myslím, že by GA s DD netvořili šťastný pár. Jako dva lvi by se za chvíli pozabíjeli. :-)) Jak jsem někde četla – MS byli nejlepší přátelé a GADD jsou nejlepší známí.

  19. kimberly napsal(a) 16.10.2008 v 18:04

    NO ja som sklamaná a dúfam že to je len odlúčenie a nie definitívne. teraz budem asi suchá a nebudem nikoho baviť a mnohých možno podráždim ale zarmútilo ma to, lebo sa zdá, že na svete už neexistuje skutočné, normálne partnerstvo. David a Téa boli jedným z mála vzorných príkladov a celé je mi to ľúto…Myslím že spolu boli veľa rokov veľmi šťastní. No a Gillian? Gillina je podľa mňa jedna nevyrovnaná osoba, ktorá má evidentne problémy s opačným pohlavím, pretože tých vzťahov už mala požehnane a pri nikom skutočne nezakotvila a nemyslím si že zakotví pri Markovi, je to len jeden z radu, naopak David sa vybúril za mladi a potom bol myslím dobrým manželom, tak sa to všade prezentovalo. Čiže mne je to veľmi ľúto, aj keď to samozrejme nie je žiadna tragédia.

  20. luca napsal(a) 16.10.2008 v 18:10

    Ono to nějak dopadne. Třeba jim to odloučení prospěje a vrátí se k sobě. Co my víme…

    A příkladná partnerství určitě jsou, nejen mezi celebritami a nejen mezi zahraničními, jenže se o nich většinou moc nemluví. Vzorňáci bulvár nezajímají. :-)

  21. monkax napsal(a) 16.10.2008 v 18:12

    Ale my s nimi nežijeme, jak může někdo s takovou jistotou říct, že byl vzorný manžel…nemůžeme vědět co tam bylo…

  22. janniex napsal(a) 16.10.2008 v 22:24

    Rozchod mě fakt šokoval, nevěřila jsem tomu. Teu jsem opravdu moc nemusela, ještě tehdy, když jsem ani netušila, že je s Davidem. Ale za ta léta jsem nějak uvěřila, že když už jsou tak dlouho spolu, že jim je tak dobře a že je to nerozhází. Ale přesně tak, nikdo ani netušíme, co se tam všechno odehrálo. Co se píše v bulváru je 50:50. Mohlo být hodně dobrého, ale taky hodně špatného. Přiznejme si to, nikdo nejsme ukázkoví, někdo více, někdo méně. Teď jde o to, co bylo podstatnější. Po tolika letech to muselo být zásadní rozhodnutí. Co se týká Gillian, nevím zda by jim to fungovalo (jako správného shippera mě to samozřejmě nesčetněkrát napadlo :), každopádně něco mezi nimi je, nevím co. To, co už tolik let pohlcuje lidi po celém světě… a to žádný filmový trik nesvede. Funguje to mezi Davidem a Gillian, až potom mezi MS. Myslím, že i mezi nimi proběhlo během těch let mnoho emocí a spousta z nich byla negativních. Gill je hodně svá, střeštěná, zvláštní. Nicméně od jejích začátků šla hodně do sebe a dnes vystupuje příjemně, zrale, ale přitom zůstává svá… a tím je krásnější než kdy předtím. Možná by jim to nefungovalo, možná by se fakt pozabíjeli (jsem taky lev :-) … A možná jsou jediní dva, kteří by se vzájemně srovnali do latě :-)

  23. monkax napsal(a) 16.10.2008 v 22:27

    Já souhlasím s janniex

  24. janniex napsal(a) 16.10.2008 v 22:56

    monkax: díky, to mě těší

    Snad se brzy vše vyřeší kuprospěchu všech zúčastněných :o)

  25. dana napsal(a) 16.10.2008 v 23:42

    Tak priznavam, Teu nemusim, ale kdyz si predstavim sebe v jeji kuzi, nic moc – nikdy to s Duchovnym asi nemela jednoduchy. Na jednu stranu asi musela mit svatou trpelivost a pochopeni pro vsechno, co se kolem neho delo, vcetne tech vsech verejnych fanouskovskych prani, aby byl s Gillian. Jinak verim, ze mezi tema dvema neco bylo nebo je a nerikam, ze to ma zrovna sexualni charakter, ale nemyslim si, ze by to kdy melo byt oficialni, protoze by to tak pravdepodobne ztratilo svy kouzlo, pro fanousky i pro ne, mozna by se i vytratila ta povestna chemie mezi nima.. Takze nakonec paradoxne doufam, ze to Duchovny s Teou daji do kupy :)

  26. nabaa napsal(a) 16.10.2008 v 23:55

    Opožděně bych se vyjádřila k tomu „utrpení“. Nemám pocit, že v dnešní době, kdy jen v ČR je 49% rozvodovost, je rozchod nějakou formou utrpení. Rozhodně mi jako horší možnost připadá, když dva lidi, co si nemají co říct, zůstávají spolu. Samozřejmě každá na to může mít jiný názor, ale než na sebe vrčet a před dětma se tvářit, že je vše v pořádku, je lepší být v klidu od sebe. I pro ty děti. A nepíšu to jen proto, že Téu nemusím a nikdy se mi k Davidovi nehodila.

  27. Luki8701 napsal(a) 17.10.2008 v 8:10

    Nijak mne to nepřekvapuje. Nemám k tomu co říct, snad jen chudáci děti ale Téa je mi ukradená a David vlastně taky. Jsou to jejich životy tak ať si dělají co chtějí hlavně ať nezapomínají na ty nejmenší co tím budou trpět nejvíce. (Trpět? Pokud se opravdu nadobrou rozejdou nejspíše je oba rodiče budou zavalovat pěnězi… Tak uvidíme).

  28. luca napsal(a) 17.10.2008 v 9:56

    Stejně je zajímavé, jak každý dává automaticky vinu DD. Akorát ten jeden odkaz výše (dailymail) to ukazuje v docela jiném světle. :-))

  29. janniex napsal(a) 17.10.2008 v 10:48

    Pokud jde o rozchody, rozpady, rozvody, nikdy není stoprocentní chyba jenom na jedné straně. Vždycky na tom mají podíl oba zúčastnění. Ať už v jakémkoliv poměru. Všechno není buď černé nebo bílé. Život vytváří různé odstíny šedi… ať už tmavší nebo světlejší. Proto souhlasím s lucou, že DD určitě automaticky vinu nenese… třeba je to opačně. Jenom bůh a oni vědí, jak to bylo ;o)

  30. LadyX napsal(a) 17.10.2008 v 10:58

    Mathesar: Myslím, že i bohatým, pohledným mužům, kteří točí seriál typu Calif., může manželství vydržet.. ;)

    Luki: Tak jasně, finanční nouzí děti rozhodně trpět nebudou, ale myslím, že pro děti budou nejdůležitější vyrovnaní rodiče a citové zázemí..

    Jinak souhlasím s nabaa.

  31. xgirl napsal(a) 17.10.2008 v 11:59

    Taky si myslím, že je lepší se rozejít a dát tak dětem prakticky dvě kompletní a fungující rodiny (když se zadaří), než je vychovávat s tím, že se předstírá, že je všechno v pořádku. Děti nejsou hlupáci a stejně to poznají a pokud ne, tak když se to dozví až „dostanou rozum“, spíš rodičům vyčtou, že jim tak dlouho lhali. Že se to dozvědí, je jisté na sto procent. Je vůbec dost zázrak, že někdejší sukničkář David vydržel v manželství s někdejší „semetrikou“ Téou tak dlouho – bulvár si sice vymýšlí, ale že se vůbec dali dohromady se divili všichni:-)

  32. Mathesar napsal(a) 17.10.2008 v 15:12

    2LadyX: Jistě uznávám, ale ještě nezapomínej na tu ,,krizi středního věku´´ a taky na to, že je to DD:)

  33. Queequeg napsal(a) 17.10.2008 v 16:57

    No co, nejsou první ani poslední – trochu jsem to tušila už v souvislosti s tím jeho léčením – kdyby byl závislý na sexu s Téou, asi by nebylo moc v jejím zájmu, aby se šel léčit, že…

  34. Mia009 napsal(a) 17.10.2008 v 17:02

    No…sice je představa, že by spolu mohli Gill a David být trochu idealistiká..ale bylo by to skvělý!!!!:))) Rozhodně by byli šťastní…ale Gill asi svýho muže miluje:((

Řekněte nám svůj názor!