Kult X

JEDNOTLIVÉ SÉRIE AKT X
1. | 2. | 3. | 4. | 5. | 6. | 7. | 8. | 9. | 10. | 11.

11×02 This (recenze)

režie Glen Morgan | scénář Glen Morgan | premiéra v USA 10.01.2018 | premiéra v ČR 20.08.2018 | české titulky ke stažení | hodnocení 60%

Drahý Glene, jelikož jsi neuposlechl rad, které jsem ve své předešlé vynikající recenzi adresoval Chrisi Carterovi a pokračuješ ve vykreslování Muldera a Scullyové jako novodobého pana a paní Smithových, rozhodl jsem se, že oplatím stejnou mincí. Svoji recenzi napíšu tak rychle, jak jen to půjde, pouze s použitím odrážek, hromady vykřičníků a největší zbraně, co lidstvo vymyslelo od atomové bomby – CAPS LOCKU!!!

this1sm.png

VAŠE NÁZORY: Nenechte si ujít názory čtenářů našeho webu a zapojte se do diskuse

  • Začínáme divoce. Mulder a Scullyová právě dokoukali záznam koncertu Ramones, aby je z příjemného klimbání vyrušilo polovojenské komando, které jim na dveře zaťuká skoro bazukou. Následuje přestřelka, která je řemeslně natočena skvěle, ale každého pravověrného fanouška donutí k následujícímu prohlášení: Mulder a Scullyová NEJSOU akční hrdinové – určitě tedy ne takoví, kteří skáčou, střílej a vybuchujou! Pamatujete si, jak nebožtík Kritschgau v epizodě Gethsemane shodil Scullyovou ze schodů? Agentka se málem zabila a následující tři díly se zotavovala. V aktuální epizodě Scullyová skáče ze schodiště na schodiště, střílí ze skluzu, zabíjí jednoho šmejda za druhým a občas ještě vypustí nějakou drsnou hlášku. To všechno může znít super a vůbec nepochybuju, že se při natáčení tvůrci dobře bavili – problém je, že to prostě není Scullyová, holka z pitevny, pro kterou kdysi největší dobrodružství bylo sedět dvacet hodin na sledovačce, během níž se nic nestalo. (To samé se týká Muldera, knihomola, kterého vždy každý zřídil, Skinnerem počínaje, Panem X konče. A teď, na stará kolena, agent mlátí členy zásahové jednotky s rukama spoutanýma za zády.)

this2sm.png

  • Vrcholem je scéna, při které agenti navštíví vysokoškolskou profesorku v Marylandu, bývalou Langlyho partnerku, aby jim trochu osvětlila technické pozadí celého případu. Během jejich rozhovoru je učitelka zastřelena nájemným zabijákem. Mulder a Scullyová vraha sice zlikvidují, pak ale bez mrknutí oka (a s utrousením jedné cynické hlášky) odcházejí ze scény a nechávají zavražděnou ženu na místě, aniž by kontaktovali úřady. Aby toho nebylo málo, následuje scéna v jakémsi zapadlém country baru, kde agenti popíjejí pivo. To se tak strašně nepodobá Mulderovi a už vůbec ne Scullyové, až si říkáte, že sledujete nějaké pochybné virtuální dvojníky agentů bez jakéhokoliv hlubšího vykreslení jejich skutečné osobnosti.

this4sm.png

  • Jediný, u kterého zůstává vše při starém, je Walter Skinner. Chladný a racionální, pečlivě zvažující své možnosti. Když Skinnerovi v nové epizodě Mulder vyčítá, že mu je osud Akt X ukradený, Skinner správně opáčí s námitkou, kde že vlastně Mulder celé roky byl, když měla Akta X na kahánku. Byl to právě Skinner, kdo se postaral o to, aby složky nezapadly prachem. Definitivně si mě Skinner získal svým dodatkem, že složky Akt X nepatří Mulderovi, ale patří všem. Víte, kdo takhle mluvil před dvaceti lety? Mulder.

this5sm.png

  • Kuřák, Syndikát, americká vláda, americká armáda, mimozemští kolonisté, mimozemští rebelové, mimozemští replikanti, úchylové z UFO sekty z deváté série atd. atp. Jistě uznáte, že našim agentů už šla po krku pěkně různorodá směska. Proč tedy lovit ve vodách zaručených a nevytvořit ještě nějakou další záporáckou skupinu? Třeba americko-ruskou soukromou bezpečnostní agenturu drsných drsňáků s ještě drsnějším ruským přízvukem. Nechejme se překvapit, jestli o nich v následujících epizodách ještě někdy uslyšíme. Tipl bych si, že ne.

this8sm.png

  • Premisa epizody je přitom skvělá. Virtuální prostor jako pracovní tábor plný digitálních otroků, žijících ve zdánlivě dokonalém světě. Je to takový Matrix naruby, dávající připomenout vynikající epizodě Kill Switch z poloviny páté série. Kdykoliv se na scéně „objeví“ Langly a je diskutována problematika „uploadnutých“ myslí, bude s velkým zaujetím naslouchat každý, kdo v mládí rád pročítal kyberpunkovou literaturu a s libostí se ztrácel ve vzrušujících světech tohoto obskurního žánru. Bohužel pak zase začne všechno vybuchovat, kulky lítat a všichni někam skákat a padat a nějaká ta atmosféra je tatam.

this9sm.png

  • Bohužel pak vcelku nepatřičně působí i ty momenty, které připomínají významné události či osobnosti, s nimiž se Mulder a Scullyová setkali v předešlých dvaceti letech. Jistou nostalgii vybudí návštěva agentů na Arlingtonském národním hřbitově, kde jsou pohřbeni nejen Osamělí střelci, ale i Muž z Pentagonu. Mulderovu historicky prvnímu doloženému informátorovi je zde věnována krátká vzpomínka, která je moc pěkná, ale ve všem tom překotném dění a diskusích o muffinech bohužel velmi rychle zanikne.

this10sm.png

Chrisi, Glene, mám vás moc rád, ale na starý kolena trochu blbnete. Znám to – když dva týdny musím živořit a začátkem měsíce přijde výplata, jeden má tendenci se pořádně rozšoupnout. Když po patnácti letech relativního produktivního útlumu dostanete balík, abyste resuscitovali velký televizní hit, má člověk nutkání natočit nový Armageddon. Chyba lávky. Váš seriál byl vždy nejsilnější v oblasti těch nejintimnějších témat – epizody jako Memento Mori, Musings of a Cigarette Smoking Man či How the Ghosts Stole Christmas patřily mezi to nejlepší v Aktech X, a přitom jim k tomu stačily „jen“ věrohodné herecké výkony a mistrovsky napsané dialogy. Myslím, že něco podobného bohatě postačí i v roce 2018.

A to mám Ramones rád.

Tento článek byl zveřejněn 20.8.2018 v 18:00 v kategorii Recenze epizod, Restart seriálu Akta X.

Komentáře: 43

  1. kultx napsal(a) 10.1.2018 v 22:53

    Otevírám článek, do kterého bude později doplněna recenze, fotky, odkaz na titulky a vůbec vše, co o epizodě 11×02 potřebujete znát.

    Těším se na vaše postřehy a moc se bojím :-D ;-)

  2. Gedzitka napsal(a) 10.1.2018 v 23:06

    Vyzera ze vsetko ide do tuheho! Diky moc za vsetky prispevky uz sa tesim na dalsie updates.

  3. x-phile napsal(a) 11.1.2018 v 5:09

    Mělo to svý mouchy, ale neskutečně jsem se bavila. U mě dobrý!!!

  4. Mirka napsal(a) 11.1.2018 v 8:52

    První dojem hodně dobrý, Glen Morgan prostě nezklamal. Počkám ještě na titulky a zkouknu aspoň dvakrát dokola, abych si to pořádně ujasnila. Přece jen ta rychlost… :-)

  5. Simir napsal(a) 11.1.2018 v 9:50

    Můžu se zeptat, kde se na to koukáte? U nás na stránkách jsem to ještě nikde ke stažení zatím nenašla. Díky

  6. x-phile napsal(a) 11.1.2018 v 10:04

    Já na mythewatchseries.

  7. Alby napsal(a) 11.1.2018 v 10:21
  8. orange napsal(a) 11.1.2018 v 11:43

    Už je i na ulozto.cz

  9. Callysto napsal(a) 12.1.2018 v 5:59

    Bavilo mne to, ale je to nějak moc akční. Nějak jsem jen nepochopila, jestli je tam nějaká souvislost s tím jedním starým klasickým dílem s obdobnou tématikou? Zda využili tu starou technologii nebo aspoň myšlenku pro přenos vědomí do virtuálního světa?

  10. PetraZelva napsal(a) 12.1.2018 v 8:53

    Auuuuuu, proč to musí být tak akční? Jsem opravdu tak stará, že mi to přijde moc rychlé, a že je tam na můj vkus příliš mnoho bitek, střílení a mrtvol? Sice mě to bavilo, ale trošku mě mrzí, jak je to „moderní“, Asi mám raději epizody, kde se dramatično děje tím, že je to pomale-napjaté, a ne takto nově rychle-vyhrocené. Hlavní požitek byl z dívání se, jak to GA sekne (WOW), ale zatím to podle mě není moc Scullyová, spíš Stella. Muldera konečně oholili, tak už nevypadá jako bezdomovec/Hank, ale haló, odkdy se umí takhle prát? Asi oba brali nějaké soukromé lekce :) Bylo hezké vidět Langlyho, ale nemusel být barevně přes celou obrazovku, protože mi moc nedávalo smysl, že ač tam jeho mysl byla přenesená před x lety, tak byl evidentně starší. Já jsem myslela, že v tom kybernetickém světě nezestárneme :)

  11. mrx.friend napsal(a) 12.1.2018 v 11:52
    1. Přijde mi trošku nešťastná volba zařadit takovouhle epizodu hnedka po My Struggle III, protože to diváka vrhá úplně do jinýho světa. 2) Gillian mi tady povahově připomínala Scullyovou hodně vzdáleně. 3) I tentokrát nás očividně čeká další kaskáda fanservis prvků, kdy tvůrci do současných epizod na můj vkus moc násilně cpou odkazy na minulost (Muž z Pentagonu, Langly,…).
  12. Mirka napsal(a) 12.1.2018 v 13:11

    Začátek mi silně připomínal scénu z epizody Home, kdy bratři Peakockovi jeli „navštívit“ šerifa Taylora a jeho ženu. ;-) Mulderova vzpomínka na Muže z Pentagonu byla dojemná, v tu chvíli se mi zdál být zase tím „skutečným“ Mulderem, jako kdysi.
    Scully byla moc akční, tvrdá, působila nepřirozeně. Ale už dopředu bylo avizováno, že to má být ve stylu špionážního thrilleru a to teda bylo.:-)

  13. Deshy napsal(a) 12.1.2018 v 19:20

    Kritizovat je určitě lehčí a já nechci jen kritizovat. Toto určitě kvalitu mělo, Mulder a Scully bylo konečně na celou epizodu bez žádného rušivého prvku. Už proto mě to asi bavilo, Těm postavám to spolu prostě jde. Pokud mi to moje limitovaná angličtina dovolila, tak mi přišlo, že si tam občas David přidal něco navíc:-).
    Téma je taky fajn, z celého dílu čiší paranoia a do určité míry a nějaké poselství.
    Nakonec, co je hrozivější, než něco, co zní skoro jako realita.
    Jen to asi není tak moc zábavné jako něco mnohem méně reálného.
    Co mi asi trošku vadí, já tedy nevím, kdo jsou producenti, ani to nehodlám teď zjišťovat.
    Ale připadá mi, jako kdyby někdy proběhla nějaká diskuze o tom, že to, co fungovalo před x lety, teď fungovat nemůže.
    Pokud někdy něco takového proběhlo, pak prostě velice povrchním způsobem, který vidí všechno moderní jako pokrok a vše staré jako přežitek.
    Mám trošku pocit, že seriál na to doplácí velmi negativním způsobem a je ve slepé uličce, která je možná ještě více slepá tím, že se snaží zavděčit vytahováním starých odkazů, ale ve všem ostatním být moderní.
    Akta X se vždy lišila, právě proto byla tak úspěšná.
    Teď prostě zapadají a z toho starého si vzali odkazy, které jsou roztomilé ve fanficu, ale ve skutečnosti na ně nikdo nechce neustále slyšet narážky.
    Já chci komplet nové příběhy, které nerozvíjí jen něco starého.
    Já mám pocit, že oni se snaží jít s dobou jen tím špatným způsobem a nenechali si to, co Akta X odlišovalo a nikdy, nikdy není překonané. Tajemno, nereálno, které se skvělým natočením reálné stávalo, originalitu.
    A nechali si z nich to, co mohli nechat být. Williama, vtipy, které jsou vtipné jednou, nepodstatné povrchní detaily, na kterých vše staví-a ono to nejde.
    Jinak musím říct, že Gillian to tu sluší a tu trapnou scénu, jak se dostala do budovy jí i tvůrcům odpouštím.

  14. yscully napsal(a) 12.1.2018 v 22:07

    Mně se to líbí, přijde mně, že dotáhli na dojem z klasiky. Že Scully tak vehementně neodporuje všemu, co kolem Muldera prolítne, mi nevadí, po těch letech by byla blbka, kdyby se zuby nehty držela toho, co ji učili ve škole. Ti dva spolu, naprosto sehraní, proti celýmu světu, to je model, na kterej se fakt můžu dívat.

    Chvilku mě napadlo, že kdyby už nic lepšího nepřišlo, tak revival měl smysl jenom pro tenhle díl.

  15. yscully napsal(a) 12.1.2018 v 22:08

    Jo, a ani jednou nezmínili Williama! Automaticky plus 50 % bodů.

  16. monkax napsal(a) 12.1.2018 v 23:09

    yscully uplne s tebou souhlasim.

  17. kultx napsal(a) 12.1.2018 v 23:42

    Hele, lidi, tahle recenze je fakt špatná, nemá moc kostru, hlavu ani patu… jsem si toho vědom, ale epizoda mě zkrátka moc neinspirovala :-D

    Téma přenosu mysli je ovšem parádní, hned jsem dostal chuť si o tom něco víc přečíst.

  18. Angelitos napsal(a) 12.1.2018 v 23:58

    Recenze zajimava, moc se mi na to nechce divat, stejne to nemam sanci zkouknout takze az vsechno naraz nakonec… snad to zvládnu :D

  19. Alby napsal(a) 13.1.2018 v 0:01

    Ale no taaaaak, ved tak rv je zle, lebo Scully stale fnuka a smuti za Vilkom (ako matka chapem), potom je zle lebo dievca je akcne a striela…no tak je viac ako 25 rokov agentka, tak asi uz zazila v zivote viac, ako 20 hodinove nudne sledovacky. :D :D

    SUhlasim s yscully DOBRE TO BOLO.

  20. kultx napsal(a) 13.1.2018 v 0:08

    Alby: To jsem nechtěl vyznít, že je to divný jen v případě Scullyové. Akční hrdinství mi nesedí ani u Muldera. Vždyť to vždycky byl strašnej knihomol, kterýho každej zřídil, Skinnerem počínaje, Panem X konče :-D

    (Doplnil jsem to do závorky přímo do recenze.)

  21. Alby napsal(a) 13.1.2018 v 0:19

    Ja si pamatam diel,kde skakal na vlaky, neviem.ci 4_5 seria…no, tak sa za tie roky otrkali no… :D Ako akcne mi to nevadi…len boze, ekby to aj dalej chcelo byt temne, tazke, pomale…a nie humorne omg..co sa mi asi nesplni

  22. kultx napsal(a) 13.1.2018 v 4:25

    Jj… sem tam hláška mi samozřejmě nevadí, ale tyhle věci už byly přes čáru. Pro mě tedy rozhodně.

  23. Mirka napsal(a) 13.1.2018 v 6:32

    Recenze je skvělá. Naopak, řekla bych, že má hlavu a patu. Je stručná a jasná. Za mě souhlas. Co k tomu dodat? Akta X býval vždycky seriozní seriál, ale pak se to nějak zvrtlo a je z toho spíš parodie nebo komedie?
    No, řekla bych, že tvůrci prostě experimentují a čekají, že se něco z toho chytne.

  24. Deshy napsal(a) 13.1.2018 v 8:33

    Ta recenze je dobrá. Je na ní vidět, že jsi taky celkem naštvaný.
    Ale srandovní je, že je velmi kritická, rozhodně kritičtější než ta první.
    A přitom to rozhodně nebyla taková slátanina jako první díl.
    Já bych možná byla taky kritičtější, ale při vzpomínce na to minulé, si to člověk radši rozmyslí.

  25. Evča napsal(a) 13.1.2018 v 9:40

    Strašně, ale strašně mě štve, že s tou recenzí musím souhlasit. Holt u Twin Peaks to vyšlo, tady nějak ne…

  26. Šuflo napsal(a) 13.1.2018 v 11:00

    Ja stále dúfam v trochu okatú skratku. V druhej epizóde keď v počítači listovali narýchlo Aktami X tak tam padol krátky záber na spis s fotkou herca Briana Huskeyho (stopáž v epizóde 20:38) ktorý podľa IMBD stvárňuje postavu akéhosi agenta Reggieho. Má sa objaviť vo štvrtej epizóde ktorá rozoberá alternatívne svety a ich históriu a to j podľa mňa zámer a spôsob ako dostať Akty X dosť čudným spôsobom k novým divákom. Proste Carter to podla mňa celé uhrá na paraléle univerzum Aktov X kde veci bežali inak a ak to tak urobí bude to divné, ale všetko v podstate by mohlo svojim spôsobom dávať aspoň aký taký zmysel a indícia v tomto druhom diely tomu zatiaľ nasvedčuje i keď podla trailerov sú niektoré scény s Reggiem (Brian Huskey) akoby vystrihnuté s nejakej tej bláznivej epizódky. Takže až tak čierne by som to nevidel pokiaľ to samozrejme nejako logicky vysvtetlia. I takéto alternatívne univerzum by bol lepší než nič :-) možno sa nechali inšpirovať poviedkou Davida Lissa (Pilotní díl) z druhej knihy PRAVDA JE NěKDE TAM VENDKU (Baronet). Tak či onak mne sa tento druhý diel dosť páčil – oveľa lepší než nejaké tie humoresky ktoré sa v seriály objavili – tie akoby nikomu nevadili. Mne naopak nevadia práve takéto akčnejšie epizódky aj keď je pravda, že scény s „Lenglyho“ priateľkou (aj keď podla mňa bola Frohikeho, pretože ju našli v jeho zložke, len v Lenglyho súboroch a poukazuje tomu i ikonka Scullyovej) a postoj k agentom a ich zabijanie hlava nehlava je proste veľmi prehnané. Veď už v prvej pepizóde si Mulder len tak podreže chlapa…ehm – dúfam, že sa ukáže, že celý čas pozeráme na alternatívne univerzum Aktov X – toť môj názor :-) za mňa 8* z 10* :-)

  27. Smith napsal(a) 13.1.2018 v 14:41

    Uplne mi kradnes slova Krycek. A to uplne do poslednej bodky.

  28. Clarissa napsal(a) 13.1.2018 v 21:57

    Tak tahle recenze (skvěle napsaná btw) mi láme srdce. Moc nechápu, pro koho Carter a jeho tým Akta X vlastně resuscitovali (kromě možnosti, že šlo především (nebo jen) o hrst dolarů a krapet světské slávy). Asi jen stěží tyhle nové série získají nové fanoušky a ve většině případů nepotěší ani ty, kteří už kdysi tenhle seriál milovali (a stále milují). Už v diskuzi pod tím, čeho se bojíme v 11. sérii, jsem psala svůj názor na to, že v 10. sérii se nám objevily nové postavy (i když mají stále tvář Duchovnyho a Andersonové), teď jsou tu další „nové postavy“, které nenavazují na původní seriál ani na desátou sérii. Pokud se takhle ledabyle zachází s charaktery, postavy pak ztrácí to nejdůležitější, svoji duši. Tohle jsem Aktům nikdy nepřála.

  29. DanaS napsal(a) 13.1.2018 v 22:55

    Souhlasím, že to bylo už trochu moc akční a člověk se o agenty ani trochu nebál, protože jak superhordinové každého bez problémů odstranili (a že jich bylo občas docela hodně). Taky mi přišlo, že agenti mají schopnosti se teleportovat, kam zrovna potřebují (jednou tam jeli vlakem, ale jinak? Jak se dostali na ten hřbitov? Prostě najednou byli v okamžiku tam, kde zrovna potřebovali být…). Pravda ale je, že mě epizoda rozhodně bavila víc než předchozí. Moc se tam nemluvilo a ten až příliž rychlý spád události způsobil, že se člověk ani nenadál a už byl epizody konec. Jen jsem možná úplně všemu nerozumněla, tak musím ještě počkat na titulky. :-)

  30. kultx napsal(a) 14.1.2018 v 13:37

    Smith: Já děkuju za inspirativní povídání na messengeru :-)

  31. kultx napsal(a) 14.1.2018 v 13:52

    Deshy: V recenzi na první epizodu jsem věnoval značný prostor obhajobě toho, že zápletka není zas tak přitažená za vlasy jako ostatní zápletky v osmé, deváté nebo desáté sérii. Vadilo mi, že lidé 11×01 mnohem více vytýkají nelogičnosti – přitom tam bylo milión jiných věcí, které by si kritiku zasloužily spíš.

    Jinak kritický bych v recenzích chtěl být, pokud k tomu bude pádný důvod. Kult X miluje Akta X, ale právě proto si 11. série, která si z Akt X často dělá dobrý den, zaslouží kritiku.

    Myslím, že tobě ani ostatním kolegům zde v diskusi to ostatně nemusím vůbec vysvětlovat ;-)

    (Odkaz na diskusi jsem v recenzi pořádně zvýraznil.)

  32. kultx napsal(a) 14.1.2018 v 15:20

    Omlouvám se Šuflovi a Evče, které zachytil spamfiltr. Jejich komentáře jsem již zveřejnil, najdete je výše v této diskusi.

  33. x-phile napsal(a) 15.1.2018 v 5:46

    Tak jestli si 11. série dělá z Akt X dobrý den, tak nevím, co si pak dělala 10. série. To byla mnohem větší trága.

  34. Luke8701 napsal(a) 15.1.2018 v 6:27

    Revival ani 11. sérii bránit nebudu, jen bych rád podotkl jednu věc. Opakovaně v komentářích vidím zmínku o tom, že už to nejsou ty stará Akta X, že ta byla vždy odlišná atd.

    Když se nad tím člověk zamyslí, je to logické. Akta X byla v určitých směrech průkopníkem. Pravdou ale je, že celá televizní produkce je někde úplně jinde než byla před 15+ lety. Ona ta televize Akta X prostě dohnala a v určitých směrech překonala.

  35. dejna napsal(a) 16.1.2018 v 13:52

    No, tak jsem konečně taky viděla a musím říct, že jsem se královsky bavila a jsem spokojená. Od 11. řady jsem od začátku stará akta x nečekala a tak asi nejsem tolik zklamaná. Ale tohle mě navíc doopravdy bavilo. Začátek ala bratři Peacockovi, hlášky za mě vlastně dobrý. Paradoxně mi mnohem vic vadilo rozluštění rébusu na hřbitově a to, že Skinner se po telefonátu se Scullyovou k venkovskému domku Muldera asi teleportoval, než všechny akčně akční scény. Fakt jsem si tu nálož užila. A Michale tvůj rozbor jako vždy taky. Navíc jednoznačné mega plus tvůrcům za to, že Scullyová konečně nekňourala, nehroutila se, Mulder nevypadal, že ho to všechno jen děsně obtěžuje a že tu nepadla jediná zmínka o Williamovi narozdíl oproti posledním 7 dílech… Konečně jsme měli možnost vidět celý a ničím dalším nenarušený díl, což mi asi nejvíc scházelo v 10. sérii.

  36. Alby napsal(a) 16.1.2018 v 14:38

    ja som si to konecne vcera vychutnala s titulkami a fakt, fakt dobre to bolo. Naozaj najviac ma tesilo, ze Mulder aj v prvom aj druhom dieli nevyzeral ako chodiaca depresia, co chce mat svaty pokoj, ale konecne ako chlap, co ma pre nieco vasen. Ak by to islo v podobnom duchu, mozno trochu viac strachu a trochu menje akcie… budem happy.
    Ako niekto poznamenal, ni dvaj aproti celemu svetu…je nieco co mozem. Na to podla mna zdochla 10tka, prilis malo Muldera a Scully spolu.

  37. captain napsal(a) 16.1.2018 v 17:04

    Oproti minulému dílu velkolepý kontrašpionážní triller s prvky kyber konspirace. Velmi zdařilé a aktuální. Nejsou to jen tajné služby a státy, co nás chtějí sledovat a ovládat. Jsou to také banky, nadnárodní i soukromé korporace, které mají svou agendu, a kdokoli by se jim připletl do cesty, zaplatí cenu nejvyšší. Díky za vzpomínku na Lone Gunmen (Osamnělé střelce). Langly uvězněný v Matrixu, mazec!

  38. Tereza napsal(a) 16.1.2018 v 22:17

    Kdyby z toho vojenského auta vylezl Krycek byla by to bomba. Když už je to takhle ujetý a nedává to smysl, tak proč ne. Třeba by to zase dostalo trochu šťávu. :-D

  39. Tereza napsal(a) 16.1.2018 v 22:17

    Kdyby z toho vojenského auta vylezl Krycek byla by to bomba. Když už je to takhle ujetý a nedává to smysl, tak proč ne. Třeba by to zase dostalo trochu šťávu. :-D

  40. oskvarka napsal(a) 19.1.2018 v 22:05

    Tereza :D asi tak ale inak za mna tiez lepsie ovela nez som cakala… ku podivu mi ten akcny zaciatok az tak strasny neprisiel.. (prislo mi to take americke ked som doma a mam nebezpecne povolanie som na taketo veci pripraveny :D… mam to premyslene dopredu :D… aj ja viem dobre konspirovat) skakanie po schodisku bolo troche viac akcne ale nejako nevadilo… scully bola obcas viac sarkasticka ako jej pristine ale inak to bola parada :) aj ked teda sifra 33 mi asi prisla najviac odveci z celeho :D:D… taka blbost,.. zaciatok mi tiez pripomenul nejak spacio gaucovu scenu neviem z ktorej epizody ale uplne dezavu :D.. no ja som sa bavila velmi dobre… asi to bude fakt tymi ocakavaniami ktovie ale za mna faine aktovske ziadny novy dvaja FBI dvojnici … jupiii :)

  41. kimberley napsal(a) 23.1.2018 v 19:17

    U mňa sa dalo…Langly potešil. Jeho otázka: „Som nažive?“ znepokojila, až mi prešiel mráz po chrbte. Trochu rýchly dej a´la akčný thriller, no to áno, ale na mňa to až tak rušivo nepôsobilo, aj keď uznávam že to malo ďaleko od klasických Aktov X. Len mi to celé prišlo trochu…naivné…hlav­ne tá scéna s upravenou pani ktorú sme videli už v My Struggle 3.

  42. Angelitos napsal(a) 17.3.2018 v 2:01

    Moje přeskočená epizoda. Ale proto, že se teď vezu na Akta vlně a dokoukala jsem všechny resty, dokonce jsem se včera dívala i na Anasazi, tak jsem se musela k tomuhle vrátit. Postavy Muldera a Scullyové mi přišly hrozně umělé a jakoby jiné. Skákání ze schodů a pod stůl v 50 bylo dost mimo. Některé hlášky byly taky hrozně mimo mísu a trapné. Pár chvilek se dalo, nebylo to úplně nekoukatelné, ale podruhé už se na to dívat, je ztráta času. A co si budeme povídat, žádné staré akta ztráta času nejsou :)

  43. HWR napsal(a) 17.3.2018 v 20:29

    Mě zaujala ta scéna ve které je fotka postavy Reggie. Který se objeví až ve čtvrtém díle. Který byl sice vysvětlen jako důsledek fake news, ale jak vysvětlit některé scény záhadného zmizení Reggia v několika scénách 11×04? Nebo na konci dílu Skinner „Kam to vezou Reggiho?“ a poté Scullyová na gauči „Chci si to pamatovat, tak jak to bylo“.

    Takže je Reggie zapomenutým členem Akt X nebo je Reggie nasazený nějakou Ruskou organizací, která má něco společném s Krycekem a Tunguskou záhadou v minulých řadách???

Řekněte nám svůj názor!