Kult X

JEDNOTLIVÉ SÉRIE AKT X
1. | 2. | 3. | 4. | 5. | 6. | 7. | 8. | 9. | 10. | 11.

O čem si tvůrci Akt X povídali s diváky na WonderConu

Luki odvedl skvělou práci a přeložil celý Akta X 2 panelWonderConu 2008, který proběhl před dvěma týdny. Připomínám, že z této mimořádné akce jsem vám přinesl nejen kvanta fotek, ale také první trailer na druhý film Akta X. Celou akci, zachycenou na videokameru, můžete stahovat odtud (klikněte pravým tlačítkem a vyberte „Uložit jako…“).

xfiles2_gillian_david_wondercon2008_k.jpg xfiles2_gillian_david_wondercon2008_l.jpg xfiles2_gillian_david_wondercon2008_m.jpg

DODATEK: Nejedná se o doslovný překlad, snažil jsem se o co nejsrozumitelnější přepis, který nezní jako nějaká bizarní kombinace češtiny a angličtiny. Taky nejsem rozený češtinář takže se omlouvám za různé chyby (jako například absence velkých písmen a nadbytečné čárky;)). Několik vtipů bylo bohužel ztraceno v překladu a jelikož většina mluvčích mele z posledního, jsou některé věty už samy o sobě dosti zmatené. Překlad byl dělán za běhu, takže veškeré připomínky, když tak piště mi a nezatěžujte s tím nebohého autora webu, který za to rozhodně nemůže.

Pořadatel: Než začneme, chtěl bych Vám něco říct… Víte, oni pořád ještě natáčejí… a nejenom to. Točili celou noc, skončili a naskočili do letadla sem jen proto, aby tady dnes mohli být s Vámi. Doufám že Vás tohle uvítání probralo, jestli ne, tak už Vás neprobere nic. A Chrisi Cartere…

Gillian: Promiňte a Vy jste kdo?

Pořadatel: Promiň Gillian, jmenuji se Michael Gordy, pracuji pro FOX.

David si všiml triček s nápisem Frankie loves Larry -přezdívky pro charaktery Muldera a Scullyové v callsheetech na plac-, které nosí fanynky v publiku, ukáže na ně, Gillian se dívá, kam to ukazuje

Pořadatel: Mám otázku pro Vás a Franka, Chrisi.

Chris Carter si již také všiml triček a fotí si je

Pořadatel: Už je to deset let od posledního filmu a šest let od konce seriálu, povězte nám tady, proč se vyplatí čekat?

Gillian: Jak jste se dozvěděli o Frankie a Larrym? lidé vepředu vřískají a smějí se nadšením

Chris: Proč se vyplatí čekat? To je dobrá otázka… smích. Protože Vás to pořádně vyděsí? Protože zase uvidíte Muldera a Scullyovou a to v úplně jiném světle. Proto. smích

Pořadatel: Dobře, myslím, že tu máme pár tisíc lidí čekajících na pokládání otázek…

Pořadatelka: Takže než začneme, prosím nežádejte je o autogramy, nežádejte je o fotografie. Prosím, nic jim nenabízejte a hlavně se ujistěte, že pokládáte dobře zvolenou otázku.

O1: Ahoj. Nejprve bych chtěla říct, že je to čest stát tady před dvěma lidmi, které jsem sledovala od svých deseti let. Může to být trochu dětinské, ale chtěla jsem vědět… jestli plánujete natočit další filmy, nebo jestli to bude záležet na úspěchu tohoto?

Chris: Promiňte, jaká byla otázka?

O1: Jestli plánujete točit další filmy?

Chris: úsměv Samozřejmě.

O2: Jen jsem chtěla poděkovat, že jste si našli čas tady být, moc to pro mě znamená. A moje otázka… pro Davida a Gillian… jaké to bylo dostávat se zpátky do rolí Muldera a Scullyové po tolika letech?

Gillian: Měla jsem opravdu těžkým prvních pár dní. Myslela jsem že to bude jednoduché a přišla jsem do práce velmi sebevědomá a… prostě mi to nešlo. Naneštěstí se točily dvě velmi důležité scény, ale snad to ve střižně napraví a ztratí se to. Bylo to těžší než jsem si myslela.

David: Možná by jsi jim měla říct, ve kterých scénách ti to nešlo (Maybe you should tell them what scenes did you sucked in – angličtináři pochopí;). Nechtěl jsem takhle začít. Ale cítím to stejně, myslel jsem si, že to bude jednoduché, vím, jak na to a pak jsem se první den ukázal na place a nebyl jsem vůbec připravený. Ale naštěstí jsem zpočátku hlavně běhal, takže jsem se do toho pomalu dostal. Ale bylo to zvláštní, víte, že pro ty dva utekla nějaká doba stejně jako pro nás pro všechny a chtěli jsme ctít všechny ty změny a zároveň… aby zůstali stejní… takže jsme se snažili nějak to vyrovnat… udělat je starší, ale aby to pořád byli stejní lidé.

Gillian: Jo.

David: Gillian se mnou souhlasí. smích

O3: Jste všichni skvělí, Akta X jsou nejlepší. Měla bych rychlou otázku na Davida… myslíte si, že budete ještě psát a režírovat nějaké další filmy? Přemýšlel jste o tom?

David: To je na mne?

O3: Jo, na Vás Davide.

David: Otázka zněla, jestli si myslím, že budu psát nebo režírovat nějaká budoucí Akta X nebo filmy?

O3: Filmy.

David: Samozřejmě, miluji tuhle část, užil jsem si House of D a zbožňuji to všechno, takže jo, nemůžu se dočkat. Pokud se najde někdo tak hloupý, že mi na to dá peníze. smích

O4: Dlouho jsem vymýšlela otázku, která by nevyžadovala několikahodinovou odpověď… ale podobně jako dva lidi přede mnou by mne zajímalo, jestli jste se museli do svých rolí zamyslet, nebo to bylo něco co jste dělali intuitivně?

Gillian: Myslím si že jsou to dvě odlišné věci, tedy pro mne určitě, protože jsem hrála tu postavu tak dlouho, řekla bych intuitivně, ale něco, co jsem moc nečekala, bylo to, že když seriál skončil, a já se snažila dělat věci jinak než by je dělala Scullyová, a když jsem jí měla zase hrát, můj mozek mne pořád varoval: „Ne přestaň s tím, netvař se tak, neodpovídej na to takhle, to je Scullyová!“ a já na to jen „No jasně, že Scullyová, Scullyová má být Scullyová!“. Bylo to velmi matoucí. Ale u ostatních rolí? Gillian následně mluví o vlastním procesu přípravy na hraní a hraní samotné, které je pro ni procesem, v kterém se snaží hledat souvislosti a věřit své intuici při vnímání podnětů potřebných ke hraní, naprosto zmatené a do češtiny přímo nepřeložitelné souvětí.

Gillian: Tedy jestli to dává nějaký smysl. smích

David: Prostě jen odříkávám slova smích. No… souhlasím s tím. Myslím že je to vlastně těžší, vrátit se k roli kterou jste hráli tak dlouho, protože chcete hrát intuitivně jako vždy když něco tvoříte a přitom už za sebou máte kus odvedené práce, historie a obrazy které vás drží v určitých kolejích…. Je to obtížné ale také je to zajímavá výzva. A myslím že pro Chrise taky… aby nás do těch kolejí navedl a udržel nás v nich.

Pořadatel: Já bych se zeptal Chrise a Franka jak těžké to bylo, vzít pero a po všech těch letech zase psát o tomto světě, o těchto postavách.

Frank: Pro mne bylo psaní vždycky těžké, ale překvapilo mne, jak rychle jsem se na Muldera a Scullyovou napojil. Bylo to, jako bych našel ztracené lidi. Víte, tak dlouho žili v mé představivosti a po těch šesti letech to bylo jako by ani nikdy neodešli a to mne velmi mile překvapilo.

Chris: Bylo to, jako by žádná doba ani neuplynula. Jen psaní jmen Muldera a Scullyové, něco, co jsem neudělal už 6 let, bylo to nejpřirozenější, co si dokážete představit. Celý tenhle proces příprav a natáčení filmu byl jako sen.

Frank: To byl, byl to skvělý zážitek. Mimochodem, líbil se Vám trailer? hlasitý jekot… jen se chci ujistit.

O5: Chtěl bych vědět, jestli Mark Snow opět složí hudbu k filmu… a taky Chrisi, odkud jste vzali inspiraci k pilotní epizodě Osamělých Střelců, s tím letadlem a Dvojčaty, což bylo vysíláno ještě před 11. zářím a jaká na tohle byla reakce? (viz 11. září podle The Lone Gunmen v článku o seriálu)

Chris: Tak na tohle neodpovím, ale předám to tady svému kolegovi, Franku Sponitzovi, který měl ve skutečnosti s Osamělými Střelci společného více než já. Pilot Osamělí Střelci byl vytvořen Glenem Morganem a Jamesem Wongem a až potom jsme navázali seriálem… Tady Frank s tím měl opravdu více společného, hlavně s danou částí příběhu a myslím, že má nějaké tajné kontakty v podsvětí.

Frank: No, opravdu žádné kontakty nemám. Ano, Mark Snow skládá hudbu k filmu. Prostě jsme jen hledali nejhorší zločin, jaký bychom si dokázali představit, bylo to tak jednoduché. A moje první myšlenka to ráno 11. záři se týkala právě Osamělých střelců, zhrozil jsem se představou že jsme ten útok mohli nějak inspirovat a opravdu se mi ulevilo, když se přišlo na to, že to již byla akce plánována dlouho předtím, než byla naše epizoda vůbec napsána. A pak mne taky znepokojilo, že když jsme si my dokázali tohle představit, naše vláda to nedokázala. A nedokázal jsem pochopit, že se na tohle nijak nepřipravili. Ale jo, byl to předmět mnoha dohadů a konspiračních teorií na internetu… jako že jsme byli navedeni k natočení téhle epizody a tak dále… ale prostě to přišlo z naší představivosti, jako spousta dalších epizod.

O6: Pane Cartere, mám otázku na Vás. Neustále mne překvapuje, jak v seriálu často používáte odkazy na náboženství a hlavně různé náboženské texty. Vadilo by Vám vyjádřit se k tomu? Co Vás přivedlo na nápad tohle použít v televizním seriálu?

Chris: Vždycky jsem Akta X považoval za hledání Boha. A to byla velká část mé inspirace. Nemluvím teď o konkrétním náboženství. Pro mne to opravdu byla „Pravda je někde tam venku“, to je naše motto, ale i to „Chci věřit“ na stěně v Mulderově kanceláří, myslím, vypovídá za vše.

O7: Davide, Gillian, Chrisi (na chudáka Franka všichni nějak zapomínají), díky, že jste sem dneska přišli, hodně to pro nás tady znamená.

David: Díky za to že nás máte. smích

O7: Moje otázka… jaká byla ve filmu nejnáročnější scéna, kterou jste natočili?

Gillian: Ještě jsme neskončili. smích

O7: Prozatím…

Gillian: (k Davidovi) Měl jsi to těžší než já.

David: Opravdu?

Gillian: Jasně.

David: No, různé scény jsou obtížné různými způsoby. Jsou scény, které jsou obtížné fyzicky, ty asi nejsou ty nejobtížnější, jen se tak v danou chvíli zdají. A pak… myslím si, že -a budete se tomu asi smát takže to pak musím vysvětlit-, myslím si, že nejtěžší scény jsou ty s Gillian. Ale jenom protože všichni chceme, aby tak skvěle fungovaly… já vím, že osobně scénám s Mulderem a Scullyovou přikládám obrovskou váhu, emocionálně jsou páteř a srdce celého filmu, takže během hraní prostě cítím větší důležitost a očekávání, takže svým způsobem jsou to ty nejtěžší scény.

Gillian: Souhlasím s tím… a přidávám svých prvních 48 hodin. smích

Fanoušek: Kde je Xzibit?

Gillian: My milujeme Xzibita! smích

O8: Ahoj, moje otázka je vlastně pro Gillian a netýká se Akt X, takže pardon, hmm jak je na tom The Speed of Light a… ? A miluji Vás.

Gillian: smích Děkuji… pracuje se na tom. Cítím se kvůli tomu dosti vinna… ale dostanu se k tomu, slibuji.

Pořadatel: Chrisi, když už pán zmínil Xzibita… máte Amandu Peetovou, kterou jsme viděli v traileru a Billyho Connollyho, samozřejmě… můžete nám o nich něco málo povědět?

Chris: Jo… tedy jestli to už neuniklo na net smích. Amanda Peetová hraje velící agentu FBI Dakotu Whitneyovou a Billy Connolly hraje muže s hodně dlouhými vlasy. smích, Gillian si pohodí vlasy

O9: Během let jste se v Aktech X věnovali některým klasickým motivům a povídkám jako třeba Post Moderní Prométheus a Vympýrismus. Zajímalo by mne, jestli máte nějaké osobní povídky, na kterých jste vyrostl nebo prostě něco, o čem by jste byl býval rád během seriálu natočil epizodu, ale už se na to nedostalo?

David: Myslím, že o co se my tady s druhým filmem snažíme je něco ve stylu Doriana Greye, že?

Chris: Jasně.

David: Ne, ne, takhle ne! (Obraz Doriana Greye je gotický horor ve kterém se malíř zamiluje do svého modelu) smích Snažíme se prostě zůstat ve hře! … uh, pokračuj Chrisi. smích

Gillian: Vždycky jsem si myslela, že by Mulder měl… nemyslím, že jsme se k tomu někdy dostali… ale autoerotické zardoušení? Myslím že by to bylo dobré téma pro Muldera.

David: Myslím si, že spousta lidí by byla zděšená, jak velký potlesk si tady autoerotické zardoušení vysloužilo.

Gillian: Možná ve třetím filmu…

David: Hmm ne, takhle jsem měl umřít… takhle měl Mulder umřít.

Gillian: No jasně, ve třetím filmu.

David: Cože? Aha! smích Chrisi? smích

Chris: Takhle z místa mne nenapadá nic, co by jsme neudělali a co jsme chtěli udělat. Ale měl jsem a pořád mám seznam nápadů někde v šuplíku. Byla toho spousta… více epizod Akt X. Ale myslím si, že jsme seriál ukončili ve správnou chvíli. Po 11. záři se hodně věcí změnilo a teď, když se vracíme, tak se vše zase uklidnilo a doufám že chuť a nálada (na tyto příběhy) je zpátky.

O10: Z toho, co jsem slyšel , je zřejmé, že půjde spíše o MOTW epizodu (monster-of-the-week, tedy samostatně stojící epizoda), než o mytologii, zajímalo by mě, proč jste se takhle rozhodli?

Chris: Když jsme točili první film, byli jsme uprostřed natáčení seriálu, takže jsme se mytologii museli věnovat… první film by se dal označit za takovou větší verzi seriálu. Tenhle problém jsme tentokrát neměli. Měli jsme šanci udělat něco, co by se dalo označit za opravdu velký, samostatně fungující film. A i když jej můžete označit jako MOTW, doufám, že obstojí i jako velmi dobrý samostatný film.

O11: Mám otázku na Davida.

David: Jo?

O11: Téměř jste dosáhl titulu PhD. A stal jste se velice známým a já bych chtěl vědět… smích

David: Co je těžší?

O11: Pardon, ne… spíše bych chtěl poradit…

Gillian: Jak se stát slavným a získat PhD.?

O11: Ne prostě jen pro povzbuzení…

David: To je moje otázka! smích Omlouvám se, poradit ohledně…?

O11: Co Vás povzbudilo? Udělat takový velký skok…

David: Intuice a instinkt… prostě jít si za svým. Jestli věříte že něco dokážete… tohle bude znít motivačně a to já nechci smích… prostě pro mne to byl jen pocit že tohle byla cesta, kterou chci jít… a ta cesta prostě pokračovala….chci říct, že pokud nasloucháte… jo, to zní motivačně, co? smích Prost,ě pokud nasloucháte těm hlasům, které se Vám bezesporu ozývají v hlavě, víte? smích. Musíte jim všem naslouchat! A pokusit se je následovat a prostě… tohle dělám.

O12: Ahoj… jedna z mých oblíbených epizod byla ta, kterou režírovala Gillian… potlesk

Gillian: Děkuji.

O12: Zajímalo by mne, jak by jste popsala tu zkušenost z režírovaní?

Gillian: Bylo to neskutečně vyčerpávající. V té době jsem se cítila velmi šťastná a ani už nevím, jak jsem to dokončila. Už jen ta série událostí, která k tomuto vedla je pro mne ztracená… ale užila jsem si to neskutečně. Bylo to něcok co by jsem si rozhodně chtěla ještě někdy zopakovat. Abych se neopakovala, nevím jak odpovědět, ale bylo to vzrušující. Byla to skvělá zkušenost, děkuji.

O13: Takže, pro začátek bych Vám chtěl, stejně jako všichni ostatní, poděkovat, že jste tady, je to skvělé. Zajímalo by mne, jestli za těch devět let a dva filmy… jestli jste si našli nějakou nejoblíbenější scénu, kterou si pamatujete, která vám tak nějak uvízla v paměti a kterou jste si užili?

David: Oblíbenou scénu?

O13: Ano, kterou si pamatujete…

Gillian: Jedna z mých nejoblíbenějších epizod je Bad Blood, mluvím o ní pořád! Je to asi proto, že je to jediná, kterou si pamatuji smích… prostě jsem to milovala…

David: Miluje Bad Blood… den za dnem je pořád jen „Bad Blood, Bad Blood!“.. „Pamatujete na to z Bad Blood?“ (k Gillian) A proč?

Gillian: Myslím si, že scénář byl výborný. Prostě jsme se v ději vraceli tam a zpátky a základní premisa byla popis událostí, které se podle každého staly jinak a… já nevím, odumřel mi mozek smích. Ale oba jsme hráli sebe tak, jak ho popsal ten druhý, takže jsem byla strašně náladová a David zase pořád pokračoval a pokračoval a pokračoval… smích Prostě to byla legrace!

O14: Mám otázku na Vás na všechny… spousta seriálů, když skončí, tak herci i autoři už se k seriálu a postavám nevracejí… stálo Vás to hodně přemlouvání nebo jste jen čekali, až to studio odsouhlasí?

Chris: Povím Vám proč točíme tenhle film. Točíme ho díky němu ukáže na Franka Sponitze a díky nim ukáže na Davida a Gillian a David nám dodával hodně odvahy. potlesk Přišli za námi z FOX, tohle už jsem tuším někde říkal, zpočátku za námi přišli a řekli „Pojďme natočit film,“ a my na tom začali pracovat, a pak přišla ta žaloba a to nás zdrželo od práce a pak jsme se k tomu zase vrátili, když nám zavolali z Foxu a řekl jsem „Teď nebo nikdy“. A musím říct, že tito lidé, sedící okolo mne jsou důvod, proč tohle děláme, protože mi řekli „Udělejme to teď!“.

potlesk

O15: Nejprve Vám děkuji, že jste se vrátili, pokud je tahle místnost nějaké znamení, hodně lidí strašně rádo uvidí druhý film.

David: To by bylo skvělé. potlesk

O15: -otázka se týká data 2012, zmíněného na konci seriálu, a že musí být těžké celé to najednou ignorovat-

Gillian: To je až za čtyři roky! smích

O15: Takže se tomu budete věnovat?

Chris: Ano, mluvili jsme o tom a chceme být věrní seriálu a mytologii, ale také chceme natočit nejlepší film, jaký dokážeme a udělat co je správné, jak jsme to ostatně dělali vždy. A řeknu jen to, že rok 2012 máme pořád na paměti.

O16: Ahoj, vítejte v San Francisku!

Chris: Děkuji!

David: Děkuji!

O16: Chtěl bych se zeptat obou herců… pocházím z domu, kde jsme se týdně mohli dívat pouze na jeden seriál a to jste byli vy… čemu by jste rádi věřili? V seriálu jste tomu věnovali hodně času a osobně by mne zajímalo čemu…

David: Jaká byla otázka?

O16: Čemu by jste rádi věřili? Jaký je Váš…

David: Čemu by jsme rádi věřili? Čemu by jsme rádi…

O16: Věřili.

David: Věřili?

O16: Jo.

Chris: Můžu se Vás na něco zeptat?

O16: Jasně.

Chris: To jste z Sherwoodského lesa? smích

O16: No ano, jsem.

David: smích Věřím v to, že… smích Za koho jste převlečen?

O16: Link.

David: …Kdo? smích

O16: Kdyby můj táta věděl, že jsem s Vámi mluvil v tomhle kostýmu… pane Bože. smích

David: Vypadáte skvěle.

Gillian: To je nějaký fetiš? vřískot a smích

O16: Brzo se to dostane na net, takže kdo ví. smích

Gillian: Davide, čemu bys rád věřil?

David: Já myslel, že jsme se tomu vyhnuli… smích

Gillian: Promiň… smích

O17: Mám otázku na Vás všechny. Vypadá to, že Akta X byla předchůdce různých kriminálních dramat jako Kriminálka a další… Co si myslíte, že nový film přinese v oblasti technologie, postupů FBI a jak obstojí oproti těm moderním seriálům, které se teď točí?

David: Abych byl upřímný k Frankovi a Chrisovi, kteří si ten respekt zaslouží… podle mne bylo vyprávění v Aktech X vždycky mnohem sofistikovanější, než ty seriály, které spoléhají na ty… však víte, šílené domněnky, kterým se podřídí věda. A ten boj v Aktech X… tedy ne, že bych nějaký z těch seriálů někdy viděl, takže tady mluvím ze zadku smích. Ale ten souboj v Aktech X byl vždycky souboj mezi názorem Muldera a Scullyové. A tohle ve filmu zůstane a myslím, že nakonec je to to, co odliší od těch… vynálezů a však víte… kulka pronikající cárem masa a další takové věci.. to je jediné, co jsem z toho viděl smích. Myslím si, že na film jdete kvůli tomu… kvůli té filozofické bitvě a tomu skutečnému dramatu řešení případu pomocí rozumu a tak…. Já nevím… potlesk Franku?

Frank: Ano, myslím si, že jeden z důvodů, že tohle byla taková příjemná zkušenosti je to, že jsme byli osvobozeni od nutnosti natočit 22 až 24 hodin seriálu každý rok a nemuseli jsme namačkat natáčení filmu mezi dvě série. A pro mne, jen vyprávět co nejlepší příběh o těchto dvou lidech a kde se ve svých životech nacházejí. Milujeme ty charaktery a milujeme tenhle seriál a necítili jsme potřebu nějak soupeřit se současnými seriály, prostě jsme jen cítili potřebu vyprávět nejlepší příběh o těchto dvou lidech. potlesk

O18: Otázka pro Chrise Cartera, jakou radu by jste udělal začínajícím režisérům?

Chris: Jenom režisérům? Jste taky spisovatel?

O18: Ne.

Chris: Dávejte pozor na to, co si přejete. smích Je to velmi těžká práce, pořád se Vás někdo na něco ptá a hlava se vám neustále točí kolem, protože je Vám pokládána spousta otázek, musíte si ve všem udržet přehled. A to Vám povím, dnes jsem tady, v letadle jsem nenaspal ani 15 minut a to jsem nespal 24 hodin. Jestli chcete takový život, poslužte si. smích

O18: Děkuji!

O19: Jsem Vaše fanynka už od deseti let a to už je patnáct let… ale má otázka je… do seriálu jste připsali spoustu postav… a jeden charakter, který se vždycky vrátí, krom Kuřáka, je Krycek potlesk. Přivedete ho zpátky? Nebo ukáže se ve filmu? Nebo je už mrtvý? Je už opravdu mrtvý? smích vím, že ztratil ruku a…

David: Měl tu ruku na močení čaje! napodobuje Kryceka gestem ruky smích

O19: Jasně!

David: Můžu pokračovat celý den smích. Je to dobrý gag.

Chris: Chcete odpověď? smích… Držme to v tajemství a myslím si, že oceníte, že tajíme, kdo se nakonec ve filmu objeví. Krom Davida a Gilllian, samozřejmě… a Amandy Peetové a Bilyho Connollyho a Xzibita. Takže prostě jen řeknu, že v Aktech X nikdo nikdy doopravdy neumírá. potlesk

David: Ale hned zavolám Nicku Leovi a řeknu mu, že jste se na něj ptali… bude nadšený. smích

O20: Ahoj… je skvělé vidět Vás čtyři tady… hmm Davide, jedním z mých nejoblíbenějších filmů je Evoluce smích a vedle Vás sedí jedna z nejkrásnějších žen planety… může s vámi hrát v pokračování?

David ukáže na Gillian

David: Klidně. Nemyslím si, že natočí další Evoluci, ale smích kdyby jo, myslím si, že Gillian by byla skvělá a měli by štěstí, že ji mají.

potlesk a smích, Gillian se červená a schovává si tvář

O21: Ahoj, znamená to pro mne opravdu hodně… Můj manžel měl minulý týden infarkt a já jsem tady… chtěl abych přišla, vím jak moc pro mne znamenáte!

David: Promiňte, ale neslyším…

O21: Ani nevím, co teď říct… chtěla jsem vědět…

David: Co říká ten nápis na vašem tričku?

O21: Je to „Miluji Vás strašně moc", pojmenovala jsem svého syna Xander Fox Thorstein, a tak jeho iniciály jsou T-X-F. Ale moje otázka byla… jaké jsou Vaše tři nejoblíbenější epizody? Ty od Gillian už známe…

David: Bad Blood.

O21: A Luke Wilson Vás pozdravuje, potkala jsem ho minulý týden na Pebble Beach. Ale jaká je Vaše oblíbená epizoda Davide a Vaše, Chrisi?

David: smích Mám jich pár… myslím tím, že nemám jenom jednu oblíbenou… ale vždycky rád kouknu na Chrisovu černobílou epizodu, o které si myslím že je skvělá a tu s Charlesem Nelsonem Reillym… ta byla dobrá a. Bad Blood? ukáže na Gillian Chrisi?

Chris: Mám jich spoustu a je to těžké… vždycky, když se mne někdo zeptá, tak řeknu Post Moderní Prométheus, protože ta byla velmi osobní. Taky spousta dílů v první sérii, které nám pomohly dotvořit celý seriál a stát se tím, čím jsme dnes, a jedna z nich je Beyond the Sea potlesk. Pro Gillian to byla skvělá role a myslím si, že to opravdu ukázalo, jak skvělý seriál může být…

Gillian: Myslí tím, že mne nevyhodili, což ve skutečnosti chtěli udělat. smích

Chris: To není pravda. smích

Gillian: Já vím.

Chris: A mezi tou spoustou je Davidova baseballová epizoda, ta byla skvělá. potlesk

David: Děkuji.

Chris: Mám je rád všechny.

David: A co si myslíš o Bad Blood? smích

Frank: Akta X měla tolik rozličných příběhů… je těžké vybrat ty, které mám nejradši… z komedií se mi líbil Humbuk a Clyde Bruckman… všechno, co napsal Darin Morgan potlesk… a Syzygy… a z thrillerů zase Duanne Barry a Anasazi… a z hororů třeba Home… zmínil jsem sedm oblíbených, nemyslím že bych dokázal jednu vybrat.

Pořadatelka: A už máme čas jen na poslední otázku. vzdychání Přestaňte s tím! Neumím ovládat čas, tak dobrá nejsem!

David: Chris ano. smích

O22: Ahoj… Otázka pro Gillian a Davida… když jste byli v Simpsonových, jaké to bylo zahrát si vedle jednoho z nejlepších herců naší doby, Homera Simpsona? smích

Gillian: Víte co…

David: Kdyby jsme byli doslova vedle Homera… jak si vzpomínám, tak jsme tam byli jen…

Gillian: Nebyli jsme ani ve stejné místnosti…

David: Ne, byli…

Gilllian: Vážně?

David: Byli jsme ve stejné místnosti… smích alespoň myslím… a pamatuji si, že jsme byli… ne, nepamatuji si toho moc… ale byli jsme ve zvukové kabince a…

Gilllian: Ano, to je správně.

David: Ve Vancouveru…

Gillian: Ano, správně.

David: Takže jsi tam byla! smích

Gillian: Jo!

David: A prostě jsme jen dostali scénář a tak nějak jsme odříkali svoje věty… třikrát nebo čtyřikrát…

Gillian: A pak jsme šli domů.

David: A pak o dva roky později to vysílali… myslím, že to trvalo asi tak…

Gillian: Jo.

David: Takže vidíte… Homer mi nic nedal. smích

Pořadatel: Takže to musíme zabalit. Chci Vám poděkovat za to, že jste přišli, děkuji za to nadšení, máme Vás za to rádi a speciálně chci moc a moc poděkovat Davidovi, Gillian, Chrisovi a Frankovi. potlesk Nejen, že se vzdali velmi cenného volna, ale vydali ze sebe všechno… vzdali se spánku a vydali se až sem a…

David: Ještě jedna věc!

Gillian: Ne, ne, dvě věci!

David: Dvě věci! Netýká se to Bad Blood, že ne? smích Víte, lidi se nás… mne, Gilllian, Chrise a Franka ptali, jestli si myslíme, že pro seriál stále ještě existuje publikum a potlesk Já vím! Ale upřímně, vím že tohle je laciná hláška pro potlesk, smích ale osobně to bylo velmi příjemné vidět Vás všechny tady a vědět, že víte že… my jsme si mysleli, že jste někde tam venku a teď jsme přesvědčeni, že opravdu jste! potlesk a vřískot

Gillian: Jen zmíním to, že v následujících dnech bude pár přihazujících dnů, kde budou David, Chris, Mitch a Xzbitz a Billy a spousty dalších lidí z filmu přihazovat peníze pro jednu z mých charit, takže se na to můžete kouknout na mých stránkách. potlesk a vřískot Před premiérou filmu bude na mých stránkách aukce se spoustou věcí, týkajících se Akt X, takže se nezapomeňte koukat! potlesk a pískot

Pořadatel: Chrisi, nějaká poslední slova?

Chris: Ne… snad jen, že je velmi vzrušující vidět Vás všechny tady. Pracujeme do slepoty a pracujeme tvrdě, abychom udělali skvělý film a doufáme, že si najde velké publikum, abychom mohli natočit další…

Pořadatel: Děkuji Vám všem. Pánové a dámy, zatleskejme našim hostům z 20th Century FOX.

Pořadatel3: Chris Carter, Frank Sponitz, Gillian Andersonová a David Duchovny! A děkujeme panu Gordymu za moderování dnešního odpoledne! potlesk

Tento článek byl zveřejněn 9.3.2008 v 21:11 v kategorii Akta X film 2.

Komentáře: 8

  1. trust_one napsal(a) 9.3.2008 v 13:29

    jsou proste the best ;-) uuuuuuuuuuzasny!

  2. KayTee napsal(a) 9.3.2008 v 13:38

    Ách..

  3. Xeninka napsal(a) 9.3.2008 v 14:19

    Maybe you should tell them what scenes you sucked in… To mi dostalo totálně :)))

  4. Audrey napsal(a) 9.3.2008 v 16:20

    To Luki, Kultx: Senza- díííky moc! Rozhovory jsem si oposlouchala již ve videu v aj a ke svému překvapení se přesvědčila, že jsem veskrze vše pochytila:), samozřejmě je pravda, že z aj jsou do češtiny některé pasáže nepřeložitelné a české ekvivalenty bychom tedy ztěží hledali- viz výše:))

  5. Angelitos napsal(a) 9.3.2008 v 18:16
    • Luki, Kultx- Moc děkuji jste fakt skvělí :) Musím říct, že jsem nerozuměla skoro ničemu :). Moc mi to pomohlo :) Fakt fajné :) Moc se mi líbilo, jak mluvili o těch technických věcech v kriminálkách a tak. Fakt superKo :)
  6. Misulka napsal(a) 10.3.2008 v 0:02

    Moc děkuji za překlad, je to výborný. Ještě jednou moooc díkes.

  7. eve008 napsal(a) 10.3.2008 v 19:11

    Sice jsem tomu porozuměla už předtím AJ ale i tak díky,vím že to dá práci přeložit…SKVĚLÝ!!!

  8. Luki8701 napsal(a) 11.3.2008 v 21:14

    Já děkuji že jste to zchroustali a byli spokojení, alespoň Vím že má snaha nebyla marná :).

Řekněte nám svůj názor!